Te koop gevraagd: Dehler 31 / Duetta 94, kiel 1,10

Plaats hier zelf een advertentie als u naar iets op zoek bent.
Reageren op een advertentie is alleen mogelijk via e-mail, evt. telefonisch, of -voor leden- via een privebericht. Reageren op berichten is/wordt door het webteam uitgeschakeld en is derhalve niet mogelijk.
Plaats reactie
BramS
Sinds kort in onze digitale haven

Te koop gevraagd: Dehler 31 / Duetta 94, kiel 1,10

Bericht door BramS »

Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar een Dehler 31 en/of Duetta 94, met de ondiepe kiel (1,10). Er staan er enkele online te koop; deze hebben we bezocht, maar voldoen niet helemaal aan het wensenlijstje :). Dus mocht iemand er nog 1 weten die niet online te vinden is, dan hou ik me aanbevolen.

Mvg, Bram
Koezt
Technische Commissie
Technische Commissie

Re: Te koop gevraagd: Dehler 31 / Duetta 94, kiel 1,10

Bericht door Koezt »

Misschien goed om er dan even specifiek bij te noemen wat je dan zoekt wat die niet hadden?
Groeten Erik Jan Koeze
Dehler Duetta 94 "Koezt"
BramS

Re: Te koop gevraagd: Dehler 31 / Duetta 94, kiel 1,10

Bericht door BramS »

Dank voor je reactie! Er vanuit gaande dat jij ook 'Koezt' op zeilersforum.nl bent, heb ik al veel van je geleerd, dank :).

Een beetje achtergrond: We zijn een gezin met 3 kinderen (rond 10jr). Voordat we kinderen hadden veel gezeild en een Draijer in bezit gehad. De laatste jaren weer steeds meer aan het zeilen met huurboten, waaronder eerder dit jaar met een Dehler 31 / Duetta 94.

M'n formulering in mijn eerste bericht wekte wellicht de indruk dat we een flink wensenlijstje hebben, maar eigenlijk valt dat wel mee. We zoeken gewoon een net en eerlijk exemplaar, met de ondiepe kiel (budget 20-25) . Van de 2 die we eerder gezien hebben had 1 van beide wel heel erg veel scheuren in de binnenschaal (ik heb op dit forum gelezen hoeveel werk je daar aan kunt hebben (wel met prachtig resultaat)). De andere was gewoon niet zo netjes: slechte ramen (en omlijsting), oude zeilen, oude kussens, etc (teveel investeringen irt de vraagprijs wat ons betreft). En ook had dat 2e exemplaar een origo ipv gas (en daar kunnen mijn ogen niet tegen).

Alles hoeft natuurlijk niet nieuw en perfect te zijn, maar vanwege enig gebrek aan tijd, zoeken we ook zeker geen boot met veel achterstallig onderhoud.

Hopelijk is dit een waardevolle toevoeging. Zo niet; ik hoor t graag :)
Plaats reactie