Plaats hier zelf een advertentie als u naar iets op zoek bent.
Reageren op een advertentie is alleen mogelijk via e-mail, evt. telefonisch, of -voor leden- via een privebericht. Reageren op berichten is/wordt door het webteam uitgeschakeld en is derhalve niet mogelijk.
wij zijn op zoek naar een buiskap voor een Duetta 94 / Dehler 31
In eerste instantie graag tweede hands overnemen, maar wij staan ook open voor een gouden tip qua adres voor een nieuwe.
Alleen de frame zou ook al helpen. Ik heb al gezien dat www.weber-yachttextil.de het doek met korting aanbieden. Helaas alleen in het wit...
Ik heb dat frame liggen. De vorige eigenaar had een zomer- en wintersprayhood van verschillend formaat. De zomeruitvoering gebruik ik. De stof van de winteruitvoering was volledig vergaan en heb ik weggegooid. Ik heb de buizen dus nog, maar mis 1 inbusschroefje.
Omloop grote buis 2,95 cm
Omloop kleine buis 2,25 cm
RVS buis 20 mm
Vraagprijs € 150,00
Mocht je belangstelling hebben, wil je dan even een Pb sturen.
Groetjes,
Hans Verhoeff
D31/Dromer
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In het kader we zoeken een sprayhood en liefst voor weinig centjes....... dit wat ouder onderwerp van mijn hand, blijft leuk om er kennis van te nemen.
Let wel! dit is ca 13 jaar geleden gebeurd en voor zo ver ik het gezien heb leeft dat buiskapje nog steeds!
Waarschuwing:
Ga er niet van uit dat elke 2e hands buiskap zomaar past op je boot. De exacte vorm van de beugels en de plek van de drukkers op de romp zullen per boot absoluut verschillend zijn met als resultaat een slordig zittende niet strak gespannen sprayhood.
Ik heb nog een sprayhood voor een duetta liggen (type met instrumenten op garage van schuifluik). Ik weet niet zeker of ik er de buizen nog bij heb, moet ik even kijken.
Het is een witte van (heel) zwaar doek/poly. Vrachtwagenazeil-achtig.
Ik hoef er niet veel voor. Is ooit 2e hands gekocht om in de winter er op te doen, dan blijft de goede mooi.
Is nog in heel goede staat.